About Me

My photo
只是静静的.... 那.....就好了.....

Congratulation ~~~~ You Are In !!

Congratulation ~~~~ You Are In !! Please read in quietly and Be silence ! okay? This is only deal ! Thank you

Saturday, July 24, 2010

给你的话

我已经不清楚到底是如何的
我也不清楚你在做些什么
感觉上有你跟没有你有什么差别?
也不清楚你心里有没有我
我做不出天天缠着你,天天信息你。
我累了。我好想对你说“我们分吧”

No comments:

Post a Comment